۵ رویکردهای استراتژیک به آینده – اثبات رتبه های شما برای سال ۲۰۱۵

بازاریابی آنلاین به طور فزاینده ای هیجان انگیز می شود. وقتی گوگل به روزرسانی هایی را ارائه می دهد که باعث افزایش کیفیت نسبت به هرزنامه می شود ، ما به عنوان بازاریاب می توانیم واقعاً شروع به بدست آوردن عناوین شغلی خود کنیم. خواه از طریق روابط عمومی دیجیتال ، بازاریابی محتوا یا ایجاد پیوند مدرن ، فرصت های ما هرگز متنوع تر نبوده است.

دیجیتال

از آنجا که تمرکز اکنون روی کیفیت است ، دیگر بهینه سازی موتور جستجو نیست. این بیشتر شبیه “جستجوی کاربر تحت تأثیرگذاری” است. ما نمی خواهیم کاربران جستجو را تحت تأثیر قرار دهد تا روی وب سایت های ما کلیک کنند و آنقدر متحیر باشند که می خواهند در مورد آن صحبت کنند. این زمانی است که موتورهای جستجو ایستاده و توجه می کنند.

یک رویکرد جامع

اگر تازه وبلاگ نویسی را انجام داده اید یا فقط PR را انجام می دهید ، به سرعت سقف شیشه ای را در انتظار شما پیدا خواهید کرد. چرا؟ زیرا گوگل می تواند در نمایه پیوند شما ببیند که سئو را انجام می دهید.

اما قبل از ورود به آن هر چند ، ابتدا باید پایه ها را بدست آورید.

بنیاد

بار شرکتهایی که در مورد SEO می خوانند و مستقیماً به برچسب ها می زنند و پیوندی به ساختمان می دهند بدون اینکه متوجه سایتشان شوند در واقع گوشت ساندویچ بازاریابی است. بوی آن ممکن است شما را به خود جلب کند ، محتویات می توانند برای چشم جذاب باشند ، اما این گوشتی است که شما مزه آن را می دهید. و این همان چیزی است که باعث می شود شما تصمیم بگیرید که دیگر نیش بزنید.

بنابراین گوشت خود را با استفاده از این چهار ماده اساسی شگفت آور کنید:

     

  • زمان نوشتن کپی درخشان را صرف کنید. اطمینان حاصل کنید که مستقیماً با کاربر صحبت می کند. با لحن خود انسانی باشید – هیچ یک از این مزخرفات “ما سالهاست که این کار را انجام می دهیم” نیست. همیشه مزایای حق H1 را برجسته کنید.

مثلاً این دو عنوان را بگیرید:

“ما از همه چیز تخفیف می دهیم” در مقابل . “دیگر مجبور نخواهید شد دوباره قیمت کامل بپردازید”

قیمت

کدام یک قانع کننده تر است؟ اگر نفر اول را بگویید ، یک شرکت مالی دهه ۹۰ در جایی وجود دارد که فقط در حال مرگ است برای حضور در تیم کپی آنها وجود دارد.

     

  • ساختار خود را نیز مرتب کنید. صفحات دسته ای ندارید که دو محصول کاملا متفاوت را پوشش می دهد. موارد را ساده و واضح نگه دارید.

     

  • اطمینان از تصاویر و طراحی سایت شما آنچه را ارائه می دهید ، جذاب و جذاب است. تصویری کسل کننده از یک کارگر که دارای یک دهانه است ، نداشته باشید هنگامی که می توانید تصویری از او را که در کنار ماشین باشکوه ایستاده است ، که او فقط با آن تعمیر شده است ، داشته باشید.

     

  • روی مسیر تبدیل و پرداخت هزینه کار کنید. بهینه سازی نرخ تبدیل می تواند تفاوت بین ترک و فروش باشد ، بنابراین ارزش سرمایه گذاری در زمان را دارد.
  • سرمایه گذاری

بدون کار بر روی این عناصر ، تمام روشهای بازاریابی ورودی دیگر بی فایده است. تنها کاری که می توانید با تلاشهای بازاریابی خود به دست آورید ، نرخ جستن بالا است.

لیست بازاریابی نهایی ورودی شما

وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان اخیراً وضعیت رپ بدی داشته است که برخی از منتقدین ادعای مرگ آن و برخی دیگر ابراز تاسف کردند که باعث کاهش اثربخشی آن شده است. اما اگر به درستی انجام شود ، در رابطه با سایر فعالیتهای بازاریابی ورودی ، می تواند ابزاری واقعاً مثبت برای افزایش آگاهی از برند ، رهبری فکری و پروفایل پیوند مربوط باشد.

همانطور که جیسون در پست خود ذکر می کند ، همیشه اطمینان حاصل کنید که وبلاگ های خود را از طریق تألیف گوگل+ ادعا می کنید – چیزی که هنگام شروع رتبه بندی نویسنده مهم خواهد بود. خود را به عنوان یک مرجع بسازید و شروع به شناخته شدن کنید. آنها وقتی می خواهند آنچه را که می خواهید بخواهند به دنبال شما بیایند.

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا

من عاشق بازاریابی محتوا هستم. این یک بخش منحصر به فرد و هیجان انگیز در ساختن یک برند است. شما باید روز خود را صرف خلق چیزهایی کنید که مردم به آن نگاه می کنند و می روند “عجب”. و بعد از خواندن آنها می گویند “خیلی جالب است”

تلاش شما نباید متوقف شود هنگامی که فروش داشته باشید. ساختمان برند همه چیز در مورد یک سرویس عالی است. از مردم بخواهید که بررسی کنند. از آنها بخواهید که عکسی از خود را با محصول خود ارسال کنند ، که می توانید در فیس بوک به اشتراک بگذارید. دکمه های اجتماعی را در صفحه نمایش به آنها پیشنهاد دهید. برای بازگرداندن افراد ، یک خبرنامه ماهیانه بنویسید که جالب و آموزنده باشد. نظرات خود را در مورد خط محصول جدید بخواهید. برای دفعه بعدی که با شما خرید می کنند ، به آنها کوپن بدهید.

همه این موارد به ایجاد ارتباط با مشتری که اخیراً از شما خریداری کرده است کمک می کند. اجازه ندهید شخصی که مایل است تمام مراحل پرداخت شما را طی کند ، از بین برود و هرگز برنگردد. اگر می توانید به آنها توجه کافی نشان دهید و احساس خاصی به وجود آورند ، آنها هر بار به شما برمی گردند.

رهبری اندیشه

شما باید بخواهید رهبر فکری صنعت خود باشید. کافی نیست فقط به طور متوسط ​​از تامین کننده آسیاب استفاده کنید. گوگل این را نمی خواهد. آنها بهترین سایتهای برتر و برتر را در بالای نتایج می خواهند. همینطور باشد

بهترین چیز این است که شما در حال حاضر همه چیز مورد نیاز خود را می دانید. شما در صنعت هستید ، این کار را هر روز انجام می دهید. شاید بدانید محصول بزرگ بعدی چیست یا کدامیک از راه های گول زدن است. در مورد آنها بنویسید و مردم شروع خواهند کرد تا به دنبال اخبار جدید و یا مشاوره شما باشند. پس از انجام این کار ، مهم نیست که شما برای “میزهای آشپزخانه” یا “کلم” قرار بگیرید ، زیرا افراد به جستجوی شما خواهند پرداخت.

رسانه های اجتماعی

برای اینکه اجتماعی باشید ، رسانه های اجتماعی در آنجا حضور دارند. با مشتریان خود صحبت کنید ، به سؤالات یا نگرانی های آنها پاسخ دهید ، هدایایی ارائه دهید و مسابقات را اجرا کنید. از شرکت هایی مانند Skittles و Innocent استفاده کنید که از حساب های خود برای سرگرمی و تعامل استفاده می کنند. همین کار را انجام دهید و به سرعت یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد خواهید کرد که می خواهد در مورد شما فریاد بکشد. حتی نیازی به اعلان ندارید.

مفید باشید

ویل رینولدز طرفدار بزرگی در این زمینه است. وی در صحبت های خود در سال جاری در LinkLove مزایای کمک به مردم را نشان داد. این یک ابزار کم ارزش و فراموش شده است که بسیاری از مشاغل آنلاین حتی آن را در نظر نمی گیرند. اما وقتی در مورد آن فکر می کنید ، مفید بودن معنی کاملی دارد.

شما پیشخدمت را به خاطر می آورید که از خانه خارج شده است تا بتواند یک میز یا مکانیک شما را برای گرفتن لامپ های پارکینگ شما به عنوان اضافی در طول یک سرویس به شما یاد دهد. مفید فقط بیش از یک تجربه مثبت است. این وفاداری ، ایجاد برند ایجاد می کند و حتی ممکن است منجر به پیوندها و ذکر های اجتماعی شود. فقط برای به دست آوردن پیوندها کار نکنید. برای کمک به مردم کارهایی انجام دهید و مزایای آن به دنبال خواهد بود.

امیدوارم این نکات به شما طیف گسترده ای از تکنیک های بازاریابی ورودی را برای استفاده از مشاغل کوچک یا شرکت های بین المللی ارائه دهد. من مطمئن هستم که یک پشته را از دست داده ام ، بنابراین اگر شما یک مورد خاص خود را دارید ، دوست دارم در نظرات در مورد آنها بشنوم.