گزارش جدید گروه های کلمات کلیدی ، هشدارهای رتبه بندی و موارد دیگر

چند ماه از تغییر مکان گوگل برای تأمین جستجوها گذشته است ، که منجر به ارائه اطلاعات جستجوی ارگانیک به سئو ها نشده است. با تشکر از همه پیشنهادات شما ، ما به طور مداوم روی گزینه های دیگر کار کرده ایم تا بتوانیم داده های کلمات کلیدی را از منابع مختلف ضبط کرده و همه آنها را با گزارش های جامع ترکیب کنیم.

این نسخه جدید سایت ما متمرکز بر روی آوردن معیارهای دید موتور موتور جستجو در کنار یکدیگر به ویزیت های ارگانیک ، برداشت ها و کلیک برای کلمات کلیدی است که بیشترین اهمیت را دارند.

در اینجا ویژگی های اصلی و پیشرفت هایی که امروزه در حال استفاده از آن هستیم:

گزارش گروه های کلمات کلیدی جدید

گزارش جدید گروههای کلیدی که می توانید از منوی رده بندی ها به آن دسترسی پیدا کنید ، یک نمای کلی از عملکرد کلمات کلیدی خود را در موتورهای جستجو به همراه ارزش ترافیکی که عقب رانده اند نشان می دهد. به وب سایت شما برای دیدن معیارهای قابلیت مشاهده در کنار بازدیدهای ارگانیک ، برداشتها و کلیکها ، کافیست حساب سایت ما خود را به گوگل Analytics و گوگل Webmaster Tools متصل کنید.

به این ترتیب ، گزارش کلمات کلیدی را آسان می کند تا آن دسته از گروه های کلمات کلیدی را که رانده نشده اند کلیک کنید. هنگامی که این جزئیات را در دست دارید ، تعیین اولویت های آینده برای هر گروه در تلاش های سئو شما بسیار ساده تر می شود.

اندازه گیری پیشرفت ردیابی رتبه تقسیم شده توسط موتور جستجو

اکنون می توانید قابلیت مشاهده وب سایت خود را برای یک موتور جستجوی خاص یا گروه کلمات کلیدی مشاهده کنید. به عنوان مثال ، می توانید پیشرفت خود را برای نسخه های وب و موبایل Google به طور جداگانه اندازه گیری کنید.

موبایل

روش بهتری برای یافتن فرصت های جدید برای کلمات کلیدی

سایت ما ابزاری جدید به نام کلید واژه ها از GWT را معرفی می کند که می توانید به راحتی از منوی گوگل به آن دسترسی پیدا کنید. پس از اتصال سایت ما به حساب گوگل Webmaster Tools خود ، برنامه ها عبارات و عباراتی را که افراد قبلاً جستجو می کنند جمع آوری کرده و نمایش می دهند تا وب سایت شما در گوگل پیدا شود.

کلید واژه هایی که قبلاً در پروژه سایت ما خود در حال پیگیری هستید با رنگ سبز مشخص شده است. هنگامی که کلمات کلیدی جدیدی را پیدا کردید که برای تجارت شما ارزشمند هستند ، آنها را به سادگی انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه اضافه کردن کلید واژه ها کلیک کنید. با این کار کلمات کلیدی جدید به پروژه شما اضافه می شود و شما می توانید با کامل شدن بروزرسانی بعدی ، وب سایت شما برای آنها رتبه بندی کند.

در گزارشهای قابل چاپ شماره ترافیک جستجو را بدست آورید

سایت ما جدید همچنین این امکان را دارد که داده هایی را از گوگل Webmaster Tools در گزارشهای قابل چاپ درج کند. این کار هنگام ارائه پیشرفت ردیابی رتبه خود به مشتری یا رئیس خود کمک می کند زیرا تأثیر کلمات کلیدی ردیابی شده بر عملکرد وب سایت شما را نشان می دهد.

برای دیدن آن در عمل ، به سادگی یک گزارش قابل چاپ جدید را از فهرست گزارشها – ویرایش گزارشها ایجاد کنید و مطمئن شوید که بخش رتبه بندی کلمات کلیدی را اضافه کرده اید. . سپس بر روی دکمه نمایش گزینه های پیشرفته کلیک کرده و ستون های گوگل Webmaster Tools را که می خواهید در گزارش مشاهده کنید ، انتخاب کنید.
پس از انتخاب ستون ها ، می توانید گزارش جدید را با کلیک بر روی دکمه اجرای گزارش از گوشه سمت راست و بالای ویرایشگر گزارش تولید کنید. گزارش جدید موقعیت های رتبه بندی برای هر کلمه کلیدی را در کنار هم به تعداد برداشتها و کلیکهایی که برای وب سایت شما کشیده شده است نشان می دهد.

وقتی اتفاق بزرگی در SERP ها رخ می دهد ، هشدارها را تغییر دهید
روزهایی وجود دارد که کارهای زیادی برای انجام این کار دارید که شما وقت ندارید گزارش های رتبه بندی خود را بررسی کنید و ببینید که وب سایت شما در نتایج جستجو چگونه انجام می دهد. اینجاست که با قابلیت تنظیم آستانه ای برای رتبه بندی تغییرات ، این ویژگی جدید به شما کمک می کند. حالا ، کیهشدارهای پست الکترونیکی روزانه خود را دریافت می کنید که می توانید به راحتی وقتی اتفاق بزرگی با کلمات کلیدی شما در SERP رخ داده است ، آنها را متوجه شوید.

نتیجه گیری

علاقه مند؟ تمام آنچه برای تحقق این امر لازم است ثبت نام در یک آزمایش ۳۰ روزه رایگان و سپس اتصال سایت ما با حساب گوگل Webmaster Tools شما.

در مورد آن ، امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. نکته ای که ما را از سایر شرکت ها متفاوت می کند این است که ما همیشه به مشتریان خود گوش می دهیم . بنابراین اگر این ویژگی های جدید را دوست دارید یا می خواهید در مورد برخی از ویژگی های دیگر موردنیاز خود صحبت کنید ، چرا در زیر نظر خود را اضافه نمی کنید؟