روشی جدید برای جاسوسی از عملکرد کلمات کلیدی رقیب ، صادرات سایتهای برتر و موارد دیگر

توجه: این مقاله همچنین به حسابرس وب سایت AWR ، ویژگی ای که دیگر در سایت ما موجود نیست ، ارجاع می دهد.

در دو هفته اخیر ، ما شروع به فکر کردن در مورد روش های جدید برای چشم پوشی از فعالیت رقبا در SERP ها و سنجش فواید آنها از نظر ترافیک جستجوی ارگانیک کردیم. بنابراین ما با محاسبه سهم برآورد شده از کلیک و بازدیدهای دریافت شده از موتورهای جستجو ، دو معیار جدید را برای تعیین معیار عملکرد کلمات کلیدی وب سایت و رقبای خود ارائه داده ایم.

نسخه جدید سایت ما با صادرات جدید برای سایت های برتر ، CPC به ارز محلی و موارد دیگر نمایش داده می شود.

اجازه دهید تور را برای شما فراهم کنم:

گزارش کلیک بر روی اشتراک گذاری جدید کلیک کنید

اکنون می توانید درصد تخمینی از کلیک و تعداد بازدیدهایی که ممکن است شما و رقبای خود را از جستجوی ارگانی برای کلمات کلیدی مورد نظر داشته باشید ، کشف کنید.

مطالعات

نشان می دهد اگر وب سایت شما در SERP در رتبه اول قرار گیرد ، ۱۶/۱۷٪ افرادی که در جستجوی یک کلمه کلیدی هستند بر روی سایت شما کلیک می کنند. می توانید ببینید که چگونه درصد سهم کلیک برای موقعیت های ۱ تا ۱۰ در قسمت سئو Metrics بخش راهنمای سایت ما.

همراه با متریک اشتراک کلیک ، گزارش جدیدی که در سایت ما معرفی کرده ایم به شما کمک می کند تعداد بازدیدهایی را که ممکن است وب سایت شما یا یک رقیب برای کلمات کلیدی مورد نظر دریافت کنند ، مشاهده کنید. تعداد تخمین بازدیدها با در نظر گرفتن ارزش اشتراک کلیک و میانگین حجم جستجوی ماهانه دریافت شده از AdWords محاسبه می شود.

CPC به پول محلی نمایش داده می شود

ارزش CPC از AdWords اکنون در سه ارز مختلف: USD ، EUR و GBP موجود است.

تماسهای API سایتهای برتر جدید

با شروع از این نسخه ، می توانید سایت های برتر را با فرمت CSV با استفاده از API توسعه دهنده ابر AWR صادر کنید.

  • صادر کردن سایت های برتر – & gt؛ زمان صادرات CSV سایتهای برتر را برای مدت زمانی برنامه ریزی کنید
  • برنامه ریزی

  • به سایتهای برتر دسترسی پیدا کنید – & gt؛ صادرات CSV سایتهای برتر
  • را بارگیری کنید

چه چیز دیگری در سایت ما جدید است:

در اینجا برخی از پیشرفتهای دیگری که در نسخه جدید سایت ما معرفی کردیم آورده شده است:

  • تنظیمات برچسب سفید تقسیم می شود

ما حالت برچسب سفید را به سه سطح مختلف تقسیم کرده ایم که به طور مستقل از یکدیگر کار می کنند.

  • پیشرفتهای حسابرس وب سایت

ما امکان تعریف مسیر Start برای خزنده حسابرس و همچنین انتخاب موارد حسابرس خاص برای نمایش در گزارش خود را اضافه کردیم.

  • تقسیم منوی تنظیمات

بخش تنظیمات حساب را از منوی پایین سمت راست به نوار سمت چپ ، در زیر منوی تنظیمات منتقل کردیم. به این ترتیب ، می توانید با سهولت بیشتری به جزئیات اشتراک ، فاکتورها ، تنظیمات برچسب سفید و تنظیمات برگزیده حساب دسترسی پیدا کنید.

  • تعداد بیشتری کاربر می توانند هشدارهای تغییر رتبه را دریافت کنند

با شروع از این نسخه ، سرپرستان ، اعضای تیم یا اعضای جدید کارمندان شما می توانند هشدارهای تغییر رتبه را دریافت کنند که اتفاق مهمی در SERP ها رخ دهد. برای این کار کافیست آدرسهای ایمیل آنها را به بخش تنظیمات حساب – اضافه کردن هشدارهای ایمیل حساب خود اضافه کنید.

نتیجه گیری

در مورد آن ، امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. اینها فقط برخی از پیشرفتهای شما در نسخه جدید است. موارد خوبی در انتظار شما هستند. سایت ما برای امتحان کردن آنها.