استراتژی کمپین بازاریابی متناسب با محتوا برای هر مشاغل

در زیر میخواهم روند فعالیتهای بازاریابی بازاریابی محتوا را که در Inflow استفاده می کنیم ، به اشتراک بگذاریم ، که ما به سختی برای هر مشتری بازاریابی ورودی انجام می دهیم که بر اساس نیازهای آنها ، مخاطب ، بودجه و سایر عوامل ایجاد می شود.

بازاریابی محتوا

هر چرخه تبلیغات سه ماه طول خواهد کشید. یک کمپین بازاریابی محتوا شامل یک قطعه اصلی از محتوا و دو یا سه قطعه محتوا است. ما هر یک از این مطالب را در استراتژی بازاریابی محتوا مفهوم سازی و برنامه ریزی خواهیم کرد. استراتژی جدید باید هر سه ماه یکبار برای یک “کمپین” جدید تکمیل شود ، که باید یافته های مربوط به فعالیتهای قبلی را در تلاش برای بهبود مستمر تأثیر و ROI شامل کند.

برنامه ریزی

بخش تقویم بازاریابی محتوا به معنای تهیه یک جدول زمانی کلی برای مشتری و استراتژیست است تا اطمینان حاصل کند که کلیه قطعات لازم برای کارزار سه ماهه وجود دارد. استراتژیست آزاد است که جدول زمانی را بر اساس نیازهای هر کمپین تنظیم کند ، اما به طور کلی با استفاده از پنج P بازاریابی محتوا را دنبال می کند:

روند ورود به توسعه استراتژی کمپین بازاریابی محتوا

تحقیق
بخش تحقیق سند فقط یک بار باید تکمیل شود. استراتژی های بعدی کمپین بازاریابی محتوا قادر به استفاده مجدد از اطلاعات بدست آمده از این کار خواهند بود. اولین استراتژی به دنبال پاسخگویی به سؤالات زیر خواهد بود تا استراتژیست بتواند یک برنامه موفق را تهیه کند که با اهداف تجاری مشتری مطابقت داشته باشد:

     

  • چه نوع بازاریابی محتوا در حال حاضر برقرار است؟
  •  

  • چه دارایی های محتوایی وجود دارد که می تواند بدون ایجاد محتوای جدید بهبود یابد و تبلیغ شود؟ به دنبال مطالب استثنایی در قالب: مقالات سفید ، کتابهای الکترونیکی ، کتابخانه های تصویر ، مقالات عمیق باشید …
  •  

  • چگونه آنها محتوای خود را تبلیغ می کنند؟
  •  

  • آیا تقویم سرمقاله ای وجود دارد و اگر چنین باشد ، چگونه کمپین ما در آن جای می گیرد؟
  •  

  • چه نوع دارایی های غیر محتوا وجود دارد که می توان برای کمپین بازاریابی محتوا ما را مورد استفاده قرار داد؟ (به عنوان مثال پروفایل های اجتماعی / پیروان ، نویسندگان درون خانه ، تیم رسانه های اجتماعی داخلی ، خبرنامه های ایمیل ، مشارکتهای استراتژیک و غیره …)
  •  

  • مشتری های موجود و بالقوه آنها چه کسی هستند (در صورت لزوم افراد مخاطب را انجام دهید)
  •  

  • مشکلی که مشتریان سعی در حل آن دارند چیست؟
  • مشکلی

     

  • وقت خود را آنلاین می گذرانند؟
  •  

  • چگونه می توان به آنها رسید؟
  •  

  • به اطلاعات جمعیتی GA ، Facebook Insights ، بینش های یوتیوب ، گوگل Adwords ، Quantcast و غیره نگاه کنید …
  •  

  • تأثیر گذاران و رهبران فکر در این صنعت چه کسانی هستند؟
  •  

  • آیا روش هایی برای مشارکت تأثیر گذاران در یک کمپین بازاریابی محتوا برای این مشتری وجود دارد؟ (به عنوان مثال برای نقل قول ها ، نوشتن ها ، تصاویر ، نام تجاری / تبلیغ متقابل …)

با استفاده از اطلاعات به دست آمده ، بخش برنامه ریزی استراتژی از سند (که در زیر آورده شده است) مجدداً مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد ، که یک استراتژی تبلیغات ۳ ماهه بازاریابی محتوا را در بر می گیرد:

     

  • بیانیه اهداف و KPI هایی که ما در رابطه با این کمپین پاسخگو خواهیم بود: به عنوان مثال پیروان ، ترافیک ، پیوندها ، فروش ، مشارکت ، ذکر نام تجاری ، اقتدار سازی و غیره افزایش یافته است.
  •  

  • مفهوم سازی یک قطعه اصلی از محتوا که در آن کمپین ایجاد خواهد شد. این موارد ملاحظات زیر را شامل می شود:
       

    • محتوای مورد نیاز برای پوشش دهی چیست؟
         

      • به عنوان مثال یوگا ، صدمات شخصی ، ابزارهای فنی …
    •  

    • چه فرمی برای این محتوا مناسب تر است؟
         

      • به عنوان مثال یک مقاله egoscraper شامل ۲۰ تولیدکننده ویجت برتر که پیش بینی های خود را در مورد آینده ابزارک در پایان سال به اشتراک می گذارند
      •  

      • به عنوان مثال منابع نهایی آنلاین جمع آوریهای ویجت آبی
      •  

      • به عنوان مثال پیاده روی اینفوگرافیک تعاملی در طول تاریخچه ابزارک ها
      • پیاده روی

         

      • به عنوان مثال ویدیو ، صفحه وب تعاملی ، پست وبلاگ …
  •  

  • ما کجا تلاش خواهیم کرد که محتوا قرار بگیرد؟
       

    • به عنوان مثال در ب مشتریورود به سیستم
    •  

    • به عنوان مثال در صفحه فرود موضعی در سایت مشتری
    •  

    • به عنوان مثال در یوتیوب
    •  

    • به عنوان مثال در وب سایت صنعت پیشرو
    •  

    • به عنوان مثال در وب سایت تأثیرگذار یا نویسنده خبره
    •  

    • به عنوان مثال در رسانه های اصلی
  •  

  • اگر نتوانیم محتوا را در آنجا قرار دهیم ، گزینه های پشتیبان گیری ما چیست؟
       

    • به عنوان مثال وبلاگ مشتری یا یک صفحه فرود موضعی در سایت خود
    •  

    • نمایه رسانه های اجتماعی مشتریان
    •  

    • لیست خبرنامه نامه الکترونیکی
  •  

  • ارتقاء محتوا در سیستم عامل های تبلیغاتی بومی (به عنوان مثال توییتر ، فیس بوک ، Stumbleupon …) و سیستم عامل های تقویت بازاریابی محتوا مانند:
     
    •  

    • Zemanta
    •  

    • Taboola
    •  

    • نادیده گرفتن
    •  

    • Outbrain
    •  

    • Cision
  •  

  • مفهوم سازی دو یا سه محتوای ثانویه ، پشتیبان مطالب حاوی موارد زیر را برای هر یک از موارد زیر پوشش می دهد:
  •  

    •  

    • چه فرمی برای این محتوا مناسب تر است؟

         

      • ما کجا می خواهیم محتوای اصلی را قرار دهیم؟
           

        • به عنوان مثال در یک وبلاگ صنعت پیشرو
        •  

        • به عنوان مثال مقاله مشارکت کننده در وب سایت صنعت
        •  

        • به عنوان مثال در وب سایت مشتری.
        •  

        • به عنوان مثال در وب سایت تأثیرگذار یا نویسنده خبره
      •  

      • ما کجا سعی خواهیم کرد محتوای “پشتیبان” را قرار دهیم؟
           

        • به عنوان مثال در وبلاگ مشتری
        •  

        • به عنوان مثال در صفحه فرود موضعی در سایت مشتری
        •  

        • به عنوان مثال در یوتیوب
        •  

        • به عنوان مثال در وب سایت صنعت پیشرو
        •  

        • به عنوان مثال در وب سایت تأثیرگذار یا نویسنده خبره
      •  

      • اگر نتوانیم محتوا را در آنجا قرار دهیم ، گزینه های پشتیبان گیری ما چیست؟
      •  

      • به عنوان مثال وبلاگ مشتری یا یک صفحه فرود موضعی در سایت خود
      •  

      • به عنوان مثال نمایه رسانه های اجتماعی مشتری
      •  

      • به عنوان مثال لیست خبرنامه های ایمیل مشتری
    •  

    • چگونه این محتوا از قطعه اصلی کمپین پشتیبانی خواهد کرد؟
    •  

      •  

      • به عنوان مثال قطعه محتوای اصلی یک فیلم ۳ دقیقه ای درباره جمع آوری ابزارک است. این ویدیو در یک پست وبلاگ مهمان در یک سایت سرگرمی ویجت ، به همراه پیوندی به سایت تجارت الکترونیکی ویجت مشتری جاسازی خواهد شد.

    دهها نوع محتوا وجود دارد که مرتباً از آنها استفاده می کنیم. در زیر فقط تعدادی از آنها به همراه چند نمونه از قطعات پشتیبانی که ممکن است با هرکدام کار کنند وجود دارد. فراموش نکنید که هر قطعه ، به ویژه قطعه اصلی را در کانالهای پولی ، مانند موارد ذکر شده در بالا ، تبلیغ کنید. اگر این یک محتوای واقعاً عالی باشد ، ممکن است زندگی خود را از بین ببرد ، اما بعید است که بدون افزایش سطح پرداختی ، مانند یک پست FB تقویت شده یا یک کمپین تقویت محتوا در Outbrain ، Zemanta …

    پروژه تحقیقاتی کوچک

    قطعه اصلی: یک پروژه تحقیقاتی کوچک مانند کلمات کلیدی براساس شهر و موضوع انجام دهید و نتایج را با صنعت و رسانه در یک فهرست سفید یا اینفوگرافیک به اشتراک بگذارید. مثال: ورزشکاران مورد علاقه ایالتی.

    ورزش

    قطعات پشتیبانی: از مطالب استفاده مجدد برای وبینار استفاده کنید. استفاده مجدد از ارائه وبینار برای یک صفحه SlideShare. کلیه موارد استفاده مجدد را به صفحه فرود سفید یا اینفوگرافیک اصلی پیوند دهید.

    مقاله در عمق

    قطعه اصلی: از یک نویسنده داخلی استفاده کنید یا یک نویسنده متخصص را استخدام کنید (نه فقط هر فریلنسر) برای ایجاد آموزنده ترین مطالب به صورت آنلاین در مورد یک موضوع بالقوه (به عنوان مثال “کتاب مقدس خریدار ویجت سبز” یا “هر آنچه که شما همیشه می خواستید. درباره ابزارک های سبز بدانید “). مثال: نحوه انجام ممیزی محتوا – گام به گام

    استخدام

    < eBooks</

    ممکن است فکر کنید این هزینه منع کننده است ، اما SixEstate در این نوع محتوا تخصص دارد و احتمالاً می تواند این کار را برای کمتر از آنچه فکر می کنید انجام دهید. از طرف دیگر ، می توانید خودتان یا به عنوان تیم بنویسید. قطعه اصلی: کتاب در مورد هر موضوع.

    قطعات پشتیبانی: یک پست وبلاگ (و ایمیل / انفجار اجتماعی) که خبر از راه اندازی کتاب الکترونیکی و رایگان می دهدبارگیری آن یا در سایت مشتری یا در آمازون روش خوبی برای شروع است. یکی دیگر از بخش های پشتیبانی می تواند یک بررسی بی طرفانه از یک وبلاگ نویسی با سابقه بالا در طاقچه شما باشد ، ترجیحا یک مورد که مشتری از او گزارش خوبی دارد.

    تبلیغات: برای هدایت ترافیک به صفحه “بارگیری رایگان کتاب” از یک تبلیغ FB استفاده کنید. مخاطبان هدفمند مبتنی بر دموگراپیک ها و / یا رهبران فکر در صنعت.

    مصاحبه های چند کاره

    این بسیار خوب است که می توان از افراد تأثیرگذار در هواپیما استفاده کرد و روی محتوا سرمایه گذاری کرد. قطعه اصلی: از ۱۰/۲۰/۳۰ نفر برتر … در متخصص مشتری در طاقچه مشتری (که مستقیماً با مشتری درگیر رقابت نمی شوند) یک فکر خوب ، به موقع سوال کنید و به آنها اجازه دهید چند پاراگراف در مورد آن بنویسند. سپس می توانید پس از انتشار با آنها پیگیری کنید تا از آنها بخاطر مشارکتشان تشکر کرده و پیوندها یا درخواست اشتراک مطالب را در آدرس های اجتماعی و ایمیل خود در اختیار آنها قرار دهید. مثال: ۲۰ درمانگر در مورد بیشترین استفاده از درمان صحبت می کنند
    سرمایه گذاری

    قطعات پشتیبانی: یک مصاحبه عمیق تر با هر متخصص از مصاحبه بهترین پاسخ ها یا بزرگترین / مفیدترین موارد اجتماعی را در زیر انجام دهید. بهترین نقل قول کوتاه را از هر پاسخ دهنده بگیرید و یک نمایش اسلاید با عکس اصلی و bonafides خود را همراه با آن نقل قول برای انتشار در نمایش اسلاید یا به صورت نقل قول های شخصی در Pinterest و جاهای دیگر تهیه کنید.

    ارتقاء: تبلیغ در اینجا پخته شده است زیرا هر تأثیرگذار در گسترش کلمه کمک خواهد کرد. با این وجود ، استفاده از گوگل AdWords ، Facebook ، Twitter ، Linked-In و سایر سیستم عاملهای تبلیغاتی در به کار بردن این کلمه کمک بزرگی خواهد کرد. هرچه تأثیر گذاران بیشتر مردم را با مطالب به اشتراک گذاشته و در تعامل ببینند ، احتمالاً در تبلیغ آن در کانال های خود احتمال ابتکار بیشتری خواهد داشت.

    با دانستن شما احتمالاً الگوی یک قطعه اصلی ، دو قطعه پشتیبان را می بینید که به تقویت بخش اصلی کمک می کنند و تبلیغ هر سه یا حداقل قطعه اصلی محتوا را افزایش می دهند.

    این استراتژی پیش فرض ، متشکل از سه تاکتیک با ترفیع ، نان و کره ما در هنگام ورود به کمپین های بازاریابی محتوا است (هرچند که بسیار سفارشی است). ما قبلاً نوشتن “طعمه پیوند” را نوشتیم و آن را آنجا گذاشتیم که امیدواریم چند توییت از مشخصات اجتماعی مشتری ، به همراه ده مشترک مشترک وبلاگ خود ، به محتوای عالی ما “ویروسی شوند” کمک کند. این طرح بطور مداوم به دلایل روشن شکست خورد. سرانجام آموختیم که ۱ + ۱ + ۱ می تواند برابر ۴ یا حتی ۵ باشد وقتی حلقه بین قطعات اصلی و پشتیبانی کننده شروع به چیرگی در نوع صحیح بازدید کنندگان و جذب انواع مناسب پیوندها می کند.

    منابع و مطالب بازاریابی محتوا

    بهترین راه برای اطمینان از موفقیت هر کمپین بازاریابی محتوا ، شناخت مخاطبان خود و ارائه مطالب مورد نظر یا محتوای / ابزار مورد نیاز آنها به آنها است. یکی از راههای مطمئن برای عدم موفقیت این است که همچنان به این روش به عنوان راهی برای جذب لینک نگاه کنید. این دیگر “پیوند-طعمه” نیست. مخاطبان خود را تعریف کنید ، محتوا را برای آنها ایجاد کنید و محتوا را مستقیماً از طریق تبلیغات هدفمند به مخاطبان خود تبلیغ کنید. در صورت امکان ، وارد خرید آنفلوانزا شوید. شستشو ، شستشو ، تکرار و تماشای رول ROI را انجام دهید. اما اگر به دستورالعمل های دقیق تری نیاز دارید ، در اینجا لیست بزرگی از مقاله ها وجود دارد که به من کمک زیادی کردند …

       

    • ارائه مقیاس با کیفیت (و اشخاص) ارائه شده توسط مایک کینگ
    •  

    • الگوی تقویم تحریریه مبتنی بر اکسل رایگان توسط لی اودن TopRank
    •  

    • لیست بزرگ ابزارهای بازاریابی محتوا توسط Curata
    •  

    • ایده های محتوای وبلاگ با استفاده از گوگل Analytics
    • ایده

       

    • سؤالاتی برای درخواست ایده محتوا از سال ۲۰۱۱
    •  

    • استراتژی های محتوا برای برندهای خسته کننده از سال ۲۰۱۱
    •  

    • مارک های انجام بازاریابی محتوا درست از CMI
    •  

    • جوانب مثبت ، منفی و هزینه ۱۰ سیستم عامل توزیع محتوا توسط Content
    •  

    • چگونه می توان از جمعه تخته سفید با رند فیشکین تقویت شد
       
    • پیوندهای پرداخت شده تأیید شده توسط گوگل (مقایسه محتوای تقویت شده) توسط ویل رینولدز تأیید شد
    •  

    • Personas: هنر و علم درک شخصی که در پشت بازدید مایک کینگ وجود دارد
    •  

    • فرایند تحقیق در مورد کلید واژه Persona رانده توسط مایک کینگ
    •  

    • نگاشت وابستگی در تحقیقات پرسونا توسط نوریس رولی جونیور
    •  

    • انجام Personas در بودجه توسط اورت سیسمور
    •  

    • آنچه که من از Scraping Base User SEOMoz (به عنوان مثال جمعیتی کاربر) توسط مایک کینگ آموخته ام
    •  

    • چهار روش خرید توسط برایان آیزنبورگ
    •  

    • راهنمای پیشرفته برای ارتقاء محتوا توسط BuzzStream
    •  

    • گسترش افق استراتژی محتوای تجارت الکترونیکی توسط Dan Kern
    •  

    • ۷-۵ مبتدیان محتوا برای هر صنعت توسط آماندا گالوچی
    •  

    • نحوه نوشتن مطالب جالب برای یک موضوع خسته کننده توسط Practik Dholakiya
    •  

    • چگونه می توان از طریق محتوا با استفاده مجدد توسط Arnie Kuehnn ، بیشتر از مطالب کسب کرد
       
    • گزینه های قرار دادن آگهی Facebook و استفاده از Facebook (PDF)
    •  

    • نحوه استفاده از فیس بوک برای تبلیغ محتوای هدفمند توسط پدی موگان
    •  

    • فهرست حماسه ای از منابع استراتژی محتوا توسطJonathon Colman
    •  

    • چگونه می توان یک داستان به روزنامه نگار را توسط مت لانداو مطرح کرد