AWR 8.5: رتبه بندی ، پیوند و تجزیه و تحلیل در نوک انگشتان شما!

توجه: این مقاله شامل ارجاع به دسک تاپ پیشرفته رتبه بندی وب است ، نسخه ای که دیگر در حال توسعه فعال نیست.

زمانی فرا می رسد که همه تلاش ها در کار بهینه سازی موتور جستجوی شما پرداخت می شود. گزارش های تجزیه و تحلیل نشان می دهد که ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو به دست می آید ، نمودارهای رتبه بندی نشان می دهد کلمات کلیدی بهینه شده شما بهترین موقعیت ها را دارند ، در حالی که گزارشات پیوندهای شما نشان می دهد که دامنه های شما دارای Backlink های بیشتر و با کیفیت تر هستند.

Backlink

مطمئناً این معیارها به نوعی به هم وصل هستند ، اما گفتن از همه گزارش ها و نمودارهایی که روی میز شما پخش می شود ، کار سختی نیست.

مگر جالب نیست که بتوانید تجزیه و تحلیل ، پیوندها و رتبه بندی داده های خود را در همان مکان مشاهده کنید؟

تصور کنید که می خواهید وب سایت خود را برای کلمه کلیدی “اخبار ورزشی” بهینه کنید. با نسخه جدید ، شما قادر خواهید بود در همان گزارش ، تمام معیارهایی را که برای تلاشهای بهینه سازی شما مهم هستند ، مشاهده کنید:
ورزش

     

  1. موقعیت وب سایت شما برای اصطلاح اخبار ورزشی در موتورهای جستجو
  2.  

  3. تعداد پیوندهای خارجی با متن لنگر “اخبار ورزشی” که به وب سایت شما اشاره دارد
  4.  

  5. تعداد بازدیدکنندگانی که با جستجوی “اخبار ورزشی” به وب سایت شما رسیده اند

این موقعیت منحصر به فرد به شما می دهد تا با درک چگونگی تأثیر همه این عوامل در تلاشهای بهینه سازی خود ، به بررسی کارآیی کمپین سئو خود بپردازید.

حالا که توجه شما را دارم ، بگذارید کمی بیشتر در مورد خود گزارش ها به شما بگویم:

بررسی اجمالی – تکامل در گزارش زمان

نمودار جدیدی وجود دارد که به شما امکان می دهد چندین تجزیه و تحلیل ، پیوندها و معیارهای دید را انتخاب کنید و تکامل آنها را در زمان مشاهده کنید. می توانید این نمودار جدید را در رده بندی ها مشاهده کنید -> بررسی اجمالی -> تکامل در زمان.

 

  • نمای جهانی به شما امکان می دهد معیارهای انتخاب شده برای همه موتورهای جستجو و کلمات کلیدی را مشاهده کنید
  •  

  • نمای موتورهای جستجو معیارهای انتخاب شده را فقط برای موتور جستجوی انتخاب شده نشان می دهد
  •  

  • نمایش کلمات کلیدی معیارهای انتخاب شده را فقط برای کلید واژه انتخاب شده نشان می دهد.
  • قرار دادن تمام این معیارها در یک نمودار جامع ، با امکان دیدن مقادیر مربوط به انتخاب های خاص ، به شما می دهد با گذشت زمان ، تصویری واضح تر از روند وب سایت خود ارائه می دهد.

    صحبت از روند … ما روندهایی را به این نمودار اضافه کردیم تا بتوانیم بدون در نظر گرفتن فراز و نشیب هایی که ممکن است گمراه کننده باشد ، تکامل معیارهای تحلیلی خود را مشاهده کنید. این چیزی است که همیشه می خواستیم در گوگل Analytics مشاهده کنیم و اکنون آن را در Advanced Web Ranking دارید.

    رتبه بندی وب سایت ها – گزارش چاپ قابل مقایسه با تاریخ
    رتبه بندی موتورهای جستجو ، تعداد پیوندها و بازدیدهای هفتگی اکنون در این گزارش وجود دارد که می توانید در رتبه بندی ها مشاهده کنید -> رتبه بندی وب سایت و تولید آن به عنوان یک گزارش قابل چاپ:

    همه این تغییرات باعث می شود که پیشرفته رتبه بندی وب گزارش های تعاملی و قابل چاپ بیشتر از همیشه قابل تنظیم باشد. شما می توانید با ردیف ها ، ستون ها و نمایش ها بازی کنید و گزارش های کامل خود را دقیقاً به همان روشی که به آنها احتیاج دارید ترسیم کنید.

    اکنون که دیدید که چگونه می توانید تجزیه و تحلیل و پیوند داده ها در گزارش های خود را ترکیب کنید ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید این داده ها را در برنامه بازیابی کنید

    داده های گوگل Analytics خود را با رتبه بندی وب پیشرفته همگام سازی کنید

    ادغام تجزیه و تحلیل وب سایت در برنامه به شما کمک می کند تا جزئیات کلیدی در مورد میزان ترافیک و نرخ تبدیل خود را ببینید.

    مزیت اصلی این است که می توانید کارایی هر کلمه کلیدی را در رابطه با رتبه بندی آن و تعداد بازدید کننده هایی که برای وب سایت های خود آورده است ، تحلیل کنید. به این ترتیب ، می توانید تعیین کنید که در کلمات کلیدی شما نیاز به تمرکز بیشتر در تلاشهای بهینه سازی خود دارید.

    پیوندداده های SEOmoz

    قدم بعدی در تهیه گزارش های ترکیبی عالی ، بدست آوردن اطلاعات پیوند ارزشمند برای وب سایت یا وب سایت های رقیب شما است.

    رتبه بندی وب پیشرفته می تواند لینکهای خارجی ، متون لنگرگاه و معیارهای پیوند را مستقیماً از پایگاه داده SEOmoz Linkscape جمع کند. این فرصت را به شما می دهد تا ببینید که چه کسی به شما پیوند می زند و مشخصات ساختمان پیوند خود را از طریق معیارهای شناخته شده مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد: Authority Domain ، صفحه مؤسسه ، mozRank و mozTrust .

    برخلاف داده های تحلیلی ، که می توانند فقط در وب سایت های خود بازیابی شوند ، اطلاعات لینک مستقل هستند ، بنابراین می توانید پروفایل های پیوند خود و رقبا را ببینید.

    این هزینه چقدر خواهد بود؟

    برای جمع آوری اطلاعات پیوند ، نیازی به یک حساب SEOmoz ندارید. رتبه بندی وب پیشرفته با استفاده از مکانیزم اعتبار پیوند ، لینک هایی را برای شما دریافت می کند. برای هر داده بازیابی شده ، برنامه تعداد اعتبارات مرتبط را مصرف می کند.

    برای کمک به شما در ارزیابی نمایه پیوند خود ، هر مجوز جدید رتبه بندی پیشرفته وب با ۲۰۰۰ اعتبار لینک رایگان ارائه می شود.

    هنگامی که اعتبارات رایگان را مصرف کرده اید ، می توانید اعتبارات جدید را به راحتی به دست آورید ، که بلافاصله به کلید مجوز پیشرفته رتبه بندی وب اضافه می شود.

      توجه:  از اول اکتبر سال ۲۰۱۶ این ویژگی قطع خواهد شد. پس از این تاریخ ، همچنان می توانید با استفاده از اشتراک پولی و کلید API ، اطلاعات مربوط به لینک را از پایگاه داده پیوند Moz دریافت کنید. 

    بارگیری و سازگاری با نسخه های قبلی AWR

    می توانید آخرین نسخه رتبه بندی وب پیشرفته را از اینجا بارگیری کنید.

    با توجه به ویژگی های آنالیز و پیوندهای تازه اضافه شده ، تغییرات اساسی در بانک اطلاعاتی مورد نیاز است. این بدان معنی است که پس از نصب Advanced Web Ranking 8.5 ، پایگاه داده شما دیگر با نسخه ۷٫۵ و زیر سازگار نخواهد بود.

    نتیجه گیری

    همه چیز به سرعت در دنیای SEO تغییر می کند. موتورهای جستجو الگوریتم های جدیدی را توسعه می دهند ، تحلیلگران معیارهای جدیدی را اختراع می کنند ، و پیگیری همه آنها به روشی منسجم تقریبا غیرممکن است. با این حال ، شما به نوعی باید این کار را کنید و در صدر باشید.

    رتبه بندی وب پیشرفته وب سایت های شما را در بهترین موقعیت ها در موتورهای جستجو قرار نمی دهد ، باعث افزایش ترافیک وب سایت شما نمی شود و باعث ایجاد Backlink های جدید نمی شود. سخت کوشی و فداکاری شما این همه کارها را انجام می دهد.

    آنچه رتبه بندی وب پیشرفته انجام می دهد ، شما را در ارزیابی تلاش های بهینه سازی خود پشتیبانی می کند ، بنابراین شما در هر زمان می دانید چه چیزی را قبلاً به دست آورده اید ، و آنچه هنوز نیاز دارید که روی آن کار کنید. و ما به پیشرفت برنامه ادامه خواهیم داد تا شما را در کارهایی که انجام می دهید کارآمدتر کنید.

    فقط به ما اطلاع دهید که آیا پیشنهادی در مورد چگونگی آسانتر کردن کارها برای شما داریم یا خیر.