AWR و جستجوی تأثیر – مطالعه موردی در زمینه ردیابی رتبه محلی

Search Influence یکی از بزرگترین شرکتهای بازاریابی دیجیتال در ساحل خلیج فارس است.

دیجیتال

میشل نوفوف بوید مدیر تولید و تیمش به هزاران مشتری کمک می کنند تا در آنلاین ، صنایع مختلف ، از جمله اتومبیل ، قانون ، جراحی و موارد دیگر ، میزان دید آنلاین خود را افزایش دهند.

“ما در سال ۲۰۱۰ توسط متخصص دیگری در صنعت به AWR معرفی شدیم. در آن زمان ، یکی از معدود خدماتی بود که رتبه بندی نقشه های گوگل را ارائه می داد ، و آن یک معیار کلیدی بود که برای ردیابی موفقیت برای مشتریان خود نیاز داشتیم. “

میشل نوفوف بوید ، مدیر تولید تأثیر جستجوی

بلافاصله پس از انتشار پلتفرم مبتنی بر وب ما ، Search Influence تصمیم به تغییر نسخه ها گرفت و پروفایل مشتری را از AWR Desktop به ابر منتقل کرد.

چالش

تیم در جستجوی تأثیر از قبل داشبورد اختصاصی گزارش مشتری را ایجاد کرده بودند. این به معنای خدماتی است که آنها برای تهیه سه راه حل اصلی نیازهای خود را با آنها کار می کنند:

راه حل

     

  1. ردیابی در سطح عمیق محلی
  2.  

  3. دسترسی API
  4.  

  5. صندلی های چندگانه

راه حل

ردیابی در رتبه های محلی در عمق

“AWR چندین موتور جستجوی و گزینه های مکان بین المللی را در اختیار ما قرار می دهد که به ما امکان می دهد نتایج ما را به برخی از مشتریهای طاقت فرسا ما بدون توجه به موقعیت و موقعیت مکانی مشتری یا مکان مشتری آنها ارائه دهیم.”

بیشتر مشتریانی که این تیم با AWR با هدف جستجوی دسک تاپ و تلفن همراه ، گوگل US را با مکان های سفارشی مدیریت می کنند. تمرکز بر روی افزایش دید در نتایج ارگانیک و محلی از جستجوی وب است.

با این حال ، تیم میشل همچنین با الزامات ویژه ردیابی محلی مانند نتایج جهانی و نقشه ها برای نمایه گوگل برای کسب و کار من ، مشتریانی را مدیریت می کند.

در اینجا یک مرور سریع از همه موارد برگزیده جستجو که می توان برای سفارشی کردن موتور گوگل در AWR استفاده کرد ، آمده است:

دسترسی به API

“ما واقعاً خوشبختیم که از سال ۲۰۱۰ با مشتریانی همراه بوده ایم که از سال ۲۰۱۰ با ما همراه بوده اند. دسترسی API به داده های رتبه بندی به ما امکان می دهد تا همچنان از داشبورد گزارش دهی مشتری اختصاصی خود استفاده کنیم.”

AWR و Search Influence در تلاش بودند تا تعاریف جستجوی گوگل را از طریق API در دسترس قرار دهند. روند اجرای با موتورهای جستجوی استاتیک شروع شد ، جایی که موارد بر اساس awr_id هر موتور هدفمند به پروژه های AWR اضافه می شوند.

در مرحله بعد ، ما روی موتورهای جستجو پویا که امکان ایجاد مکانهای سفارشی و انتخاب نوع خاصی از نتایج برای موتور جستجو را از طریق API اضافه می کنیم متمرکز شدیم.

صندلی های چندگانه

“ما نگرانی هایی در مورد یافتن راه حل مقرون به صرفه برای ارائه صندلی های مختلف داشتیم. اما ما در نهایت تصمیم گرفتیم که نسخه ابری AWR به دلیل ابزارهای اضافی و دیدی که یک سیستم مبتنی بر ابر ارائه می دهد ، ارزش آن را داشته باشد – به طور خاص ، هر یک از اعضای تیم به راحتی قادر به ورود و دسترسی به داده ها به هر روشی که مورد نیاز باشند هستند. “

علاوه بر کشیدن خودکار داده ها از طریق API ، تیم تحت تأثیر جستجو مستقیماً با رابط کاربری AWR کار می کند. در حال حاضر ، تقریباً بیش از ۲۰ پروفایل کاربر تعریف شده است که دارای مجوزهای مختلف است.

سیستم مدیریت کاربر برای تیم های پویا جستجوگرها بهینه شده است ، اجازه می دهد پروفایل های نامحدود با یک اشتراک ، بدون هزینه اضافی ایجاد شود.

برخی افکار نهایی

در حال حاضر ، تأثیر جستجو گزارش های رتبه بندی محلی را برای ۳،۰۰۰+ پروژه مشتری با AWR درحال اجرا است. این تیم قادر است فرآیند کلی بازیابی داده ها را با کمک یکپارچه سازی API ساده کند و در عین حال چک های مربوط به داده های فردی را نیز بصورت مستقیم بر روی سیستم عامل بررسی کند.

همکاری با تیم میشل از آنجا که ما با افرادی از بخشهای مختلف و با نیازهای پشتیبانی مختلف آشنا شدیم ، تجربه خوبی برای ما بود.

این تجربه یک درس ارزشمند را به ما آموخت: در کل مراحل یک شخص مخاطب از طرف AWR وجود داشت که مسئول ارتباط با تمام اعضای تیم بود. این مهم برای به دست آوردن سریع درک خوب از کلیه نیازهای تجاری در جستجوی تأثیرگذار بود.